Uncategorized

Ćwiczenia fizyczne na wzmocnienie potencji u panów

Problemy z potencją są stosunkowo częste i mogą występować niemalże na każdym spośród etapów seksualnego życia mężczyzn. Przyczyny zaburzeń związanych z erekcją, mogą być naprawdę różnorodne, powód dysfunkcji w tymże zakresie stanowić mogą hormonalne, naczyniopochodne, farmakologiczne, anatomiczne, jak i neurologiczne czynniki. Zaburzenia erekcji mogą być także spowodowane psychogennymi czynnikami, jednakże stanowią one dużo rzadszą przyczynę zaburzeń, niż organiczne przyczyny. Mężczyźni zmagający się z kłopotami z potencją, nierzadko sięgają po dostępne w aptece na receptę i bez niej leki mające poprawiać seksualną aktywność. 

Aktywność fizyczna a lepsza potencja

W przypadku problemów z potencją, bardzo skuteczne może okazać się wdrożenie regularnej aktywności fizycznej. Z uwagi na fakt, iż najczęstszy powód zaburzeń erekcji to przyczyny naczyniopochodne, zadbanie o właściwą fizyczną kondycję, może w znaczącym stopniu zapobiec, a nawet i zmniejszyć ryzyko występowania kłopotów z erekcją. Warto więc podkreślić, iż ćwiczenia i sport odgrywają znaczącą rolę w zakresie profilaktyki zaburzeń w seksualnym funkcjonowaniu.

W takim przypadku regularna aktywność fizyczna prowadzi do zmniejszenia ryzyka powstawania miażdżycy, jak i innych typów schorzeń. Poza tym uprawianie sportu, będzie pomocne w zadbaniu o właściwą masę ciała, co również przyczynia się do poprawienia funkcjonowania w opisywanej sferze. Otyłość i nadwagą wpływają bowiem znacząco na pogorszenie się seksualnej aktywności. Pojawia się jednakże zasadnicze pytanie, jak można poprawiać i zwiększać potencję za pomocą ćwiczeń fizycznych? Czy możliwe jest wydłużanie stosunku seksualnego dzięki aktywności fizycznej? Jakie rodzaje ćwiczeń możemy wykonywać celem polepszenia jakości erekcji, wzmocnienia wzwodu i opóźnienia wytrysków?

Ćwiczenia na poprawienie i wzmocnienie erekcji

Aktywność fizyczna jest bardzo ważną częścią utrzymania odpowiedniej zdrowotnej kondycji męskiego organizmu. W takim znaczeniu fizyczne ćwiczenia nie tylko mają wpływ na poprawienie kondycji i utrzymywanie odpowiedniej masy ciała, ale poprawiają także krążenie krwi, co ma ogromne znaczenie dla właściwego napływania krwi do penisa. W takim znaczeniu możliwie będzie osiąganie twardego, silnego i pełnego wzwodu koniecznego celem odbywania satysfakcjonujących stosunków płciowych. Jednakże, tak samo istotne będą ćwiczenia tak zwanych mięśni Kegla (in. mięśni dna miednicy).

Wymienione mięśnie nie tylko biorą udział w mechanizmach powstania wzwodu, ale mają także wpływ na wydłużanie erekcji – napięcie mięśni Kegla podczas stosunków płciowych pozwala na opóźnianie chwili wytrysku, czyli ejakulacji. Mięśnie dna miednicy możemy bardzo łatwo wyczuć w czasie mikcji – wystarczy, iż na chwilę wstrzymamy strumień moczu. Napinające się wówczas partie mięśniowe, to właśnie wymienione mięśnie Kegla. Jak możemy ćwiczyć mięśnie dna miednicy? Możliwie staje się to za sprawą naprzemiennego, kilkusekundowego napinania ich i rozluźniania. Co istotne, nie możemy ich ćwiczyć w czasie oddawania moczu, gdyż może się to przyczynić do powstania infekcji w układzie moczowym. Jednakże, sporą zaletą ćwiczeń mięśni zlokalizowanych w dnie miednicy będzie to, iż mogą być one wykonywane w zasadzie wszędzie, ponieważ nie są one widoczne.

Tak samo na potencję męską wpływa pozytywnie uprawianie jogi. W takim znaczeniu warto będzie wskazać, iż wybrane pozycje z jogi, mogą znacząco przyczyniać się do większej seksualnej sprawności. Warto więc wykonywać regularnie ćwiczenia, które określa się jako pozycję świecy, pawia albo łuku. Częste ich wykonywanie, będzie mieć wpływ nie tylko na gibkość męskiego ciała, ale także na wyćwiczenie mięśni Kegla. Warto także podkreślić, iż wykonywanie ćwiczeń z zakresu jogi, pozwala na uzyskiwanie stanu głębokiego odprężenia, dodaje znacznie energii, co ma pozytywne oddziaływanie na męską psychikę. Oznacza to, iż joga może być niezwykle pomocna w wypadku, kiedy problemy z potencją mają swoje podłoże w psychice.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *